-
Якість роботиРоботи проводяться тільки на спеціалізованому високоточному обладнанні Європейського стандарту ISO 1940.
-
Під будь-які завданняНаше обладнання дозволяє ремонтувати кардани до 150 кг, з розміром до 5,5 м на оборотах від 800 до 4 000 об/хв.
-
Ремонт за 1 деньМи дбайливо ставимося до часу клієнта, тому наша робота займає від кількох годин.
-
ГарантіяНа виготовлені карданні вали діє гарантія – 6 міс. Без обмеження у пробігу.
-
Безкоштовна доставкаЗдійснюємо безкоштовну доставку по всій Україні! Можливий виїзд майстра для діагностики (м.Дніпро).
-
Досвідчені фахівціНаш сервіс працює вже більше 5-ти років. За 2019 рік вже провели більше 1 400 ремонтів.
Компанія «КарданДніпроСервіс» пропонує послуги з ремонту карданних валів у Дніпрі. Якщо ви проживаєте в іншому населеному пункті України, то можете відправити несправну деталь нам для діагностики і ремонту. Зворотня доставка здійснюється за наш рахунок.
Як здійснюється ремонт карданних валів?
Перед проведенням робіт з ремонту і балансування карданного валу необхідно визначити несправність. Для цього використовується спеціальний діагностичний стенд, який дозволяє виявити такі проблеми:- Погане закріплення балансувальних пластин;
- Поганий стан прес-маслюк;
- Наявність радіального або осьового люфту в хрестовині;
- Перегрів частин карданного валу;
- Серйозні пошкодження хрестовин і фланців-вилок;
- Сильний знос рільсана – полімерного шару на рухомих шліцьових з’єднаннях;
- Тріщини, вм’ятини або вигини на трубі кардана;
- Поганий стан ущільнень на хрестовинах або шліцьових з’єднаннях;
- Наявність слідів від обертання підшипника хрестовини в невідповідних місцях.

Ремонт труби карданного валу
Залежно від того які саме пошкодження були виявлені проводиться заміна деталей, а також реставрація карданного валу, оскільки для нормальної роботи йому потрібно буде повернути початкову геометричну форму. Процедури, які проводяться для відновлення карданного валу вибираються в залежності від конкретних пошкоджень – тріщин, вм’ятин або навіть пробоїн труби, пошкоджені зварювальні шви. Якщо ушкоджень занадто багато – краще замінити карданний вал.Ремонт шлицьових з’єднань кардану
Шліцьові з’єднання складаються з пальця і шлицьової втулки, завдяки яким забезпечується осьове переміщення валу. При заводській збірці в ці сполуки закладається досить велика кількість мастила, проте з часом вони все одно зношуються і, зрозуміло, можуть бути пошкоджені через сильні удари і т.п. Існує два типи шлицьових з’єднань для карданних валів:- З прес-маслянкою;
- Без прес-маслянки.
Відновлення посадкових місць під підвісний підшипник карданного валу
В процесі експлуатації автомобіля може виникнути деформація місця під підшипник опори карданного валу. Через це відбувається ослаблення кріплення вала, що тягне безліч негативних наслідків, аж до від’єднання кардану прямо під час руху автомобіля. Місце під підшипник відновлюється за допомогою наплавлення або напилення металу. Після реставрації місця під підшипник кардан необхідно заново відбалансувати.
Заміна або ремонт проміжних опор кардану
Основне завдання проміжних опор – утримування карданного валу на одному місці і гасіння вібрацій при русі на автомобілі. Як правило, при серйозних пошкодженнях, простіше і надійніше замінити опори, ніж ремонтувати їх. Для заміни проміжних опор карданів необхідно виконати наступні дії:- Зробити мітки положення вала і хрестовини;
- Викрутити стягнутий болт і роз’єднати деталі кардану;
- Від’єднати пильовик і постачальницьку шайбу, проміжні опори;
- Замінити проміжні опори;
- Провести збірку кардану таким чином, щоб мітки положення хрестовини і вала збігалися;
- Поставити нову проставочну шайбу і з’єднувальний болт. На різьбу болта, потрібно нанести спеціальний герметик;
- Встановити проміжні опори на кузов автомобіля.
Ремонт фланця карданного валу
Пошкодження фланця карданного валу є однією з найбільш поширених поломок. Фланці знаходяться в посадочних місцях хрестовини і відчувають досить серйозні навантаження. Якщо в результаті діагностики виявляється, що корпус фланця повністю справний, а пошкодження виявлені на краях або отворах, то його можна відновити. Для цього на пошкоджені ділянки наноситься тонкий шар металу за допомогою техніки газопорошкового наплавлення. У тих випадках, коли пошкоджений сам корпус, заміна фланця – обов’язкова.ремонт будь-якої складності
-
ДіагностикаБезкоштовно
-
Балансуванняавід 500 грн
-
Заміна хрестовинвід 200 грн
-
Видовження і вкороченнявід 400 грн
-
Заміна підвісної підшипникавід 100 грн
-
Відновлення шлиціввід 500 грн
-
Заміна трубивід 400 грн
-
Заміна шрусоввід 300 грн
У вас є питання?
Залиште свій номер телефону, ми передзвонимо вам протягом 5 хвилин