Компанія «КарданДніпроСервіс», пропонує безкоштовну діагностику карданних валів для подальшого ремонту. Ми приймаємо на діагностику кардани у Дніпрі і з усієї України з безкоштовною доставкою замовнику після проведення ремонтних работ. Якщо ваш автомобіль вже знаходиться на ремонті на іншому СТО у Дніпрі, то ми організуємо доставку кардану в наш цех, а після всіх необхідних операцій привеземо його назад абсолютно безкоштовно.
У яких випадках потрібно відправляти кардан на діагностику?
Виникнення сторонніх шумів і вібрацій при їзді на автомобілі досить часто свідчать про наявність проблем в роботі карданного валу. В цьому випадку, необхідно негайно, відправити цю деталь на діагностику, оскільки якщо вчасно не виявити і не усунути невелике ушкодження, воно може стати причиною серйозної аварії.
Основними симптомами, при виявленні яких варто скористатися послугами з діагностики карданного валу є:
- Вібрації і поштовхи;
- Сторонні звуки: скрип, клацання і т.п.;
- Гул і постукування під час руху./li>
На жаль, просто проаналізувавши ці симптоми, причину несправності знайти не вдасться. Тому деталь повинен оглянути фахівець.
Ми не рекомендуємо займатися діагностикою і ремонтом карданного валу самостійно, оскільки для того, щоб правильно провести всі необхідні операції потрібен високий рівень кваліфікації та спеціальне обладнання.

Як проводиться діагностика карданного валу?
Для того, щоб визначити в чому причина некоректної роботи карданного валу необхідно виконати наступні операції:
- Повністю розібрати кардан;
- Провести ретельний огляд всіх елементів;
- Перевірити стан труби карданного валу;
- Оцінити стан хрестовини кардану, наявність люфтів і зазорів;
- Перевірити плавність ходу підвісного підшипника і його стан в цілому;
- Оцінити шлицьове з’єднання.
Завдяки цьому, можна буде своєчасно розпізнати такі проблеми як:
- Нещільне закріплення пластин для балансування кардану;
- Недолік мастила в прес-маслянках;
- Люфти в хрестовинах;
- Перегрів деяких частин кардану, зокрема хрестовини;
- Пошкодження труби, фланців, хрестовин, підшипників і т.д .;
- Надмірний знос або пошкодження шлицьових з’єднань;
- Збільшення зазорів в з’єднаннях;
- Знос ущільнювачів.
Наведемо кілька прикладів того, як виявляються несправності:
Наприклад, характерним свідченням проблеми з рухомими шлицьовими сполуками, є сильний знос або пошкодження рільсана – полімерного шару, який як правило забарвлюється в контрастний синій або коричневий колір.
Якщо в місці, де вал з’єднується з рейкою, при переміщенні зверху вниз, виникає характерний стукіт, можливо це проблема з голчастим підшипником або відсутнє мастило.
Наявність люфту в місці з’єднання шестерні з рейкою може свідчити про те, що натяг вузлів – недостатній.
Також при огляді можуть бути виявлені сліди від обертання підшипників в невідповідних місцях. Відповідно необхідно терміново відновлювати посадочні місця для підшипників.
У деяких випадках, виникає необхідність перевірки карданного валу на спеціальному стенді, який дозволяє дати навантаження на скручування і вивчити, як він буде реагувати і якою буде залишкова деформація після навантаження.
Після того, як проблема буде виявлена, наші співробітники зв’яжуться з вами для того, щоб узгодити перелік робіт з усунення виявлених несправностей, терміни їх виконання та вартість.