Одним із головних елементів кермової колонки, є хрестовина кермового валу. Як і будь-які деталі, вона схильна до зносу, тому рекомендують проводити її заміну або ремонт кермового кардану, після пробігу в районі 80-100 тисяч кілометрів.
Які симптоми говорять про необхідність ремонту кермового кардану?
- Запізнювання при повороті коліс;
- Поява опору керма, при повороті на швидкості понад 80 кілометрів на годину;
- Нерівномірний або уривчастий рух керма;
- Стук і скрегіт кермової колодки при поворотах;
- Збільшення вільного ходу керма.

Особливості ремонту рульового кардану
В першу чергу необхідно сказати про те, що існують кермові колонки наступних типів:- З одним кермовим карданом – зустрічається на автомобілі Волга. Досить простий і надійний варіант, який не забезпечує рівномірної передачі обертання;
- З двома кермовими карданами – використовується в більшості моделей автомобілів. В даному варіанті одні кардан розташований біля кермової рейки, під днищем авто, а другий всередині кузова, в районі ніг водія;
- З трьома кермовими карданами – використовується на Фольксваген Крафтер, Мерседес Спринтер 906, і т.п. машинах. Як показала практика, цей варіант не відрізняється надійністю і вимагає ремонту вже через рік експлуатації.
- Проблеми з рухом кардана через корозію;
- Поява люфтів через зношування.
- Послабити все кріпильні болти;
- Зрушити кермовий кардан і зняти його зі шліців;
- Прибрати закерніння підшипників;
- Витягнути обойму підшипників з кардану;
- Вибити хрестовину кермового кардану;
- Після того, як кардан розібраний, провести огляд деталі і видалення іржі;
- Зібрати кермовий кардан, і встановити його назад.
У вас є питання?
Готові допомогти!
Залиште свій номер телефону, ми передзвонимо вам протягом 5 хвилин